Yeni ili
Prezidentimizin əməyimə verdiyi yüksək qiymətin
sevinci ilə
qarşıladım
Özüm, təhsil sahəsində
qazandığım uğurlar haqqında söhbət açmazdan öncə ulu öndər Heydər Əliyevin bir
müdrik kəlammı xatırlatmaq istəyirəm: «Bir
xalqın həyatını dəyişmək istəyirsənsə,
ilk növbədə onun təhsilini inkişaf etdir».
Mənə elə gəlir ki, bu sözlər elə biz
müəllimlər haqqında deyilib.
Biliyini, bacarığım, ürəyinin hərarətini, gözünün nurunu böyük
xeyirxahlıqla, mehribanlıq və qayğıkeşliklə
dərs dediyi şagirdlərinin qəlbinə
hopdurmağı bacaran müəllimlər haqqında. Var-dövləti övladları qədər sevdiyi şagirdləri, ömrünün ən şirin nəğməsi şagirdlərinin səsi-sədası olan, onların hər bir uğuruna sevinən, şərəfli bir
yol keçən, çəkdiyi əməyi hədər
getmədiyi üçün özünü xoşbəxt və
bəxtiyar sayan müəllimlər haqqında...
Mən
1969-cu ildə Bakı şəhərində dünyaya göz açmışam. 1986-cı
ildə Bakıdakı 49 nömrəli tam orta məktəbi bitirdikdən sonra indiki
Azərbaycan Dövlət Neft və Kimya İnstitutuna daxil olmuşam. 1991-ci ildə həmin institutu
fərqlənmə diplomu ilə bitirmişəm. 2001-ci ildə ADPU-nun riyaziyyat və informatika fakültəsində ikinci təhsil almışam. 1991-ci ildən 1996-cı ilə kimi Bakının Səbail rayonundakı 163 nömrəli tam orta məktəbdə, hazırda isə həmin rayondakı 236 nömrəli tam orta
məktəbdə riyaziyyat və informatika müəllimi işləyirəm. İşlədiyim müddət
ərzində daim axtarışda olmuşam. Apardığım müşahidələr mənə bunu deməyə əsas verir ki, şagirdlərdə dərin, hərtərəfli
biliyə, bacarığa nail olmaq
istəyiriksə, düşüncə modelinden düzgün istifadə etməliyik. Çünki müasir dünyamızda informasiyalı sosializasiya sürətlə inkişaf
edir. Yaxşını pisdən, yalanı doğrudan
ayırmaq bəzən çətin olur. Yalnız əsl
müəllim formalaşmaqda olan insana
düzgün yolu onun düşüncəsini inkişaf
etdirməklə göstərə bilər.
Son illər təhsilimizdə baş verən yeni qanun və layihələrin həyata
keçirilməsi, təhsilin sürətli inkişafı, ənənəvilikdən müasirliyə keçid, kreativ
düşüncənin formalaşması, yenilikləri
sevən və öz tədrisində tətbiq edən bir müəllim kimi məni çox ruhlandırır.
Bildiyimiz
kimi fəal müəllimin əsas vəzifələrindən biri şagirdlərdə məhz XXI əsr
bilik və bacarıqlarmı formalaşdırmaqdır.
Dərs
prosesində əsas məqsədim dərsin girişində «Motivasiyanı»
düzgün seçmə cəhdim, internet resurslarından əlavə etdiyim
əyani vasitələr, multimediyalı təqdimatlarla dərsin gedişini daha
maraqlı və yaddaqalan etməkdir.
Fikrimcə, dərslərdə fərqli təqdimatlardan geniş istifadə, dərsə yeni
yanaşma modeli kimi sinfi tam canlandırır,
bir şagird belə kənarda diqqətsiz qalmır.
Düşünürəm ki, öz üzərində daim işləyib inkişaf edən müəllim nə qədər
peşəkarlaşarsa, о cəmiyyət üçün daha çox
savadlı, bilikli şəxsiyyət yetişdirə bilər. Dərs zamanı bəzi şagirdlərdə
yorğunluq və ruhdan düşmə halları ilə hər birimiz qarşılaşırıq. Uşaqlar о
qədər həssas olur ki, hətta ailədə
baş verən hər hansı bir gərgin mühit
onları ruhdan salır. Mən bir müəllim kimi vəzifəmi sadəcə sinifdaxili fəaliyyətlə yekunlaşdırmıram. Şagirdlərimə daha
yaxın olub onlarda yarana biləcək bütün mənfi ünsürləri aradan qaldırmağa çalışıram.
Bütün bunlarla bərabər onu
da qeyd edim ki, 9-13 aprel 2012-ci ildə Multimedia Mərkəzi tərəfindən
təşkil olunan «internet texnologiyaların
və sosial servislərin tədris prosesində rolu» mövzusunda treninqlərdə,
1-13 oktyabr 2012-ci ildə «Ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə yeni fənn
kurikulumların tətbiqi və fəal təlim» mövzusunda keçirilən təlimçilərin təlim
kursunda, 2013-2014-cü dərs ilində Azərbaycan
Respublikası Təhsil Nazirliyi və
«Smart Techologies» şirkəti tərəfindən təşkil edilmiş «DymoMimio İnteraktiv Texnologiyaları ilə
tədris təlim kursunda, «Mədəd-Azərbaycan» MMC tərəfindən təşkil edilmiş İntel»
1 şagird-1 kompüter» təlim kursunda iştirak
etmiş və həmin kursları müvəffəqiyyətlə başa vurmuşam. 2010-cu ildə Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin fəxri
fərmanına layiq görülmüşəm. 2012-ci ildə Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsi tərəfindən təşkil
edilmiş «Riyaziyyat aylığı» ilə əlaqədar keçirilən «Ən yaxşı açıq dərs»
müsabiqəsinin qalibi olmuşam və fəxri fərmana
layiq görülmüşəm. 2013-cü ildə Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsi tərəfindən 17 may - Ümumdünya Telekommunikasiya
və İnformasiya Cəmiyyəti Günü münasibəti ilə fəxri fərmanla təltif olunmuşam.
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsi tərəfindən keçirilən ixtisasartırma
və digər kurslarda iştirak etmişəm.
Dəfələrlə öz məktəbimizdə və rayonun digər məktəblərində «açıq dərs»lər
keçirmişəm. 2011-ci ildə Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin 7 oktyabr tarixli 111012 nömrəli əmri ilə
«Azərbaycan Respublikasının qabaqcıl təhsil
işçisi» döş nişanına layiq görülmüşəm. 2012-ci ildə Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin 20 iyun tarixli 2299 nömrəli sərəncamı ilə «Ən yaxşı müəllim» müsabiqəsinin qalibi olmuşam. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2013-cü il 3 oktyabr tarixli
3177 nömrəli Sərəncamı ilə «Tərəqqi» medalına
layiq görülmüşəm. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 2014-cü il 25 sentyabr tarixli 111109 nömrəli
əmri ilə 2-ci dəfə «Azərbaycan Respublikasının
qabaqcıl təhsil işçisi» döş nişanına
layiq görülmüşəm.
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2016-cı il 4 oktyabr tarixli
2364 nömrəli Sərəncamı ilə «Əməkdar müəllim» fəxri adına layiq görülmüşəm.
Təhsilimizə, təhsil
işçilərinə göstərdiyi diqqət və qayğıya görə möhtərəm Prezidentimiz İlham
Əliyev cənablarına dərin minnətdarlığımı
bildirirəm.
Düşünürəm ki, bu fəxri ad mənim həyatımın, müəllimlik fəaliyyətimin ən yüksək zirvəsidir. Bir müəllim kimi bu zirvəyə gəlib çatdığım
üçün özümü çox xoşbəxt sayıram. Fəxri adı almaq xəbərini eşidən anda keçirdiyim hissləri
sözlə ifadə etmək çətindir. İlk
sevincimi məktəbimizin direktoru Xanlar müəllimlə bölüşdüm. Sonra müəllim yoldaşlarım mənə
zəng edib təbrik etdilər. Mənim bu səviyyəyə gəlib çatmağımda məktəb rəhbərliyinin, pedaqoji kollektivin rolu
danılmazdır.